Bestellen en retourneren

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij zodra u de bestelling en betaling hebt afgerond, hier direct mee aan de slag. In principe is deze niet meer te wijzigen of te annuleren. U kunt altijd contact opnemen met de Klantenservice om te kijken of er wellicht nog een mogelijkheid is.

 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja u kunt vanuit het buitenland bestellen. Wel gelden overal andere verzendkosten en levertijden. U kunt bij ons betalen via de banken die bij Ideal zijn aangesloten of via PayPal-accounts.

 

Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Ontvang ik deze nog?
Het zou kunnen dat één van uw pakketten nog onderweg is. In onze e-mailbevestiging en in uw account kunt u zien of uw bestelling uit meerdere
pakketten bestaat. Is er geen pakket meer onderweg? Dan lossen wij dit voor u op via onze Klantenservice. Houd het ordernummer van uw bestelling bij de hand.

 

Wat is de status van mijn bestelling?
U kunt de status van uw bestelling volgen via uw account.

 

Kan ik mijn online aankoop retourneren?
U kunt uw online aankoop retourneren binnen de retourtermijn van 8 dagen. De verzendkosten komen voor uw eigen rekening.

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?
Als u contact opneemt met onze klantenservice dan zorgen wij ervoor dat het juiste artikel zo snel mogelijk uw kant op komt.

 

Waar vind ik het retourformulier?
U kunt het retourformulier hier downloaden.

 

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug bij retournering?
U krijgt het aankoopbedrag terug op uw rekening gestort binnen 7 dagen nadat ZJÍ uw retour heeft ontvangen.

 

Krijg ik de verzendkosten terug bij retournering?
U krijgt enkel de verzendkosten terug indien het artikel beschadigd was of verkeerd is geleverd.

 

Kan ik mijn artikel nog ruilen/retourneren na de retourtermijn?
Helaas is dit niet mogelijk. 

 

Kan ik artikelen met korting retourneren?
Artikelen met korting kunt u helaas niet retourneren.