Verzenden en levertijd

 

 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Waar is mijn pakket bezorgd?
Wat leuk dat u een bestelling heeft geplaatst! Heeft u per e-mail al Track & Trace-informatie van ons ontvangen? Daarmee kunt u zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij de buren is afgegeven. Heeft u hier vragen over? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen wij u meteen verder.

 

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij zodra u de bestelling en betaling hebt afgerond, hier direct mee aan de slag. In principe is deze niet meer te wijzigen of te annuleren. U kunt altijd contact opnemen met de Klantenservice om te kijken of er wellicht nog een mogelijkheid is.

 

Kan ik de producten ook bij iemand anders laten bezorgen? Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven wat het afleveradres is. Tevens kunt u ook aangeven dat u een persoonlijke boodschap wilt toevoegen.

 

Kan ik mijn bestelling versturen als cadeau (zonder factuur)?
U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven wat het afleveradres is. Tevens kunt u daar ook aangeven wanneer u een persoonlijke boodschap wilt toevoegen en of u de bestelling in cadeauverpakking wenst.

 

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Hoe lossen we dit op?
Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is. Het beste is om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen. Mail ons in ieder geval duidelijke foto’s van de beschadigingen.

 

Wat is de levertijd van de producten?
De producten zijn, tenzij anders vermeld, direct uit voorraad leverbaar. Na het plaatsen van uw bestelling zullen de producten de eerstvolgende werkdag naar u worden verzonden.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Bij orders boven de €75,00 berekenen wij binnen Nederland en België geen verzendkosten